هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

محمد مشهدی آقایی در گفت وگو با خبرنگار  تسنیم در قزوین اظهار کرد: از 3 تیم ورزشی لیگ برتری  والیبال، بسکتبال وفوتسال  که در نظر داشتیم برای قزوین جذب کنیم در برخی  زمینه ها موفق  و در زمینه های دیگر نیز در حال مذاکر هستیم.

بسکتبال ایران حدادی

وی افزود: طی جلسات مختلفی که با کارشناسان ورزشی استان داشتیم به توافق رسیدیم که در لیگ  بسکتبال با 2  تیم مهرام و هفت الماس در این دوره از رقابت ها شرکت کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: طبق توافقاتی که با تیم مهران داشتیم قرار شده است باشگاه مهران به قزوین منتقل شود و تمام تمرینات و مسابقاتش را درون استان برگزار کند البته یک سری امکانات را از ما در خواست کردند که ما حاضریم برای  پیشرفت ورزش استان این سرمایه گزاری را انجام بدهیم.

وی خاطر نشان کرد: در قزوین با توجه به شرایطی که مردم در زمینه علاقه مندی به والیبال دارند انتظار می رود که در این عرصه نیز تیمی را در استان داشته باشیم و نباید انتظار داشت که هئیت والیبال بخواهد با زدن یک شعبه از یک تیم در قزوین  همه چیز را درست کند.

مشهدی آقایی تاکید کرد:  تیم والیبالی که قرار بود به قزوین آورده شود عقیده داشت که فقط  بازی هایش را در قزوین انجام بدهد ولی ما معتقدیم اگر تیمی می خواهد به قزوین بیاید بهتر از تمام آن به قزوین منتقل شود تا بتوانیم  از استعداد های قزوین نیز در آن استفاده کنیم.

وی گفت: احتمال داشتن تیم فوتسال لیگ برتری به قزوین بسیار ضعیف شده  است چون تیمی که ما در نظر داشتیم از استان البرز بود ولی مدیر کل ورزش استان البرز با انتقال آن موافقت نکرد است ولی همچنان در حال مذاکره هستیم.




برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور,
[ سه شنبه 28 مرداد 1393 ] [ 11:50 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar